Konfindustria ka publikuar ditën e sotme një deklaratë sa i takon rindërtimit të Portit të Durrësit, dhe partnerëve koncesionarë në ndërtimin e tij.
Sipas deklaratës publikuar prej Konfindustiras, koncesioni i Portit të Durrësit ka shumë paqartësi dhe mungesë informacioni sa i takon vlerës, burimit, kohës dhe garancive ligjore të kryerjes së investimeve. “Do të ishte krejtësisht e papranueshme dhe me pasoja të paparishikueshme ekonomike, të luftës kunder pastrimit të parave dhe sigurisë, nëse kompania partnere do të jetë e regjistruar në parajsa fiskale. Shqipëria”, thuhet në këtë deklaratë, “nën trysninë e Këshillit të Europës, e ka detyrimin të bëjë të ditur pronarët fundorë të kompanive “guackë”.
Ndërkaq, mes të tjerave në deklaratë thuhet se shteti shqiptar kapitalizon mbi 1.5 milion metër katror sipërfaqe trualli të Portit të Durrësit me një vlerë shumë të lartë, që do të jetë automatikisht pronë e koncesionarit dhe jo më e shtetit shqiptar, një mos marrëveshje mes të cilëve mbi këtë argument, mund të zgjidhet vetëm prej Gjykatave Ndërkombëtare.
Sa më poshtë, deklarata e plotë e Konfindustrias
Konfindustria për koncesionin e Portit të Durrësit
Konfindustria, mbështetur në rëndësinë e madhe ekonomike dhe gjeostrategjike në afatgjatë të Portit Tregëtar të Durrësit, vlerëson se është e domosdoshme, që marrëveshja koncesionare e privatizimit dhe ndryshimit të qëllimit të shërbimit të tij, të bëhet e njohur për publikun dhe të kalojë për miratim në Kuvendin e Shqipërisë. Gjithashtu, në kuptimin e proceseve integruese dhe detyrimeve euroatlantike të sigurisë, pëlqimi zyrtar i BE dhe SHBA është i nevojshëm në rastin në fjale.
Konfindustria vlerëson me shqetësim, se duhet të shmangim me çdo kusht përsëritjen e një afere të re të ngjashme në shume pika me rastin e shumëpërfolur “djegësve/incineratorëve”, por në përmasa dhe pasoja shumë herë më të rënda.
Konfindustria vlerëson, se deri më tash ka paqartësi dhe mungesë të skajshme informacioni publik për konçesionin e Portit të Durrësit. Është e domosdoshme të sqarohet para së gjithash, nëse njihen pronarët fundorë të kompanisë partnere të koncesionit si dhe vlera, burimi, mënyra, koha dhe garancitë ligjore të kryerjës së investimit të parashikuar. Do të ishte krejtësisht e papranueshme dhe me pasoja të paparishikueshme ekonomike, të luftës kunder pastrimit të parave dhe sigurisë, nëse kompania partnere do të jetë e regjistruar në parajsa fiskale. Shqipëria nën trysninë e Këshillit të Europëë ka detyrimin të bëjë të ditur pronarët fundorë të kompanive “guackë”.
Vlerësojmë, se shteti shqiptar kapitalizon mbi 1.5 milion m2 siperfaqe trualli të Portit të Durrësit me vlerë shumë të lartë, që do të jetë automatikisht pronë e koncesionarit. Një pasuri e tillë e çmuar nuk do të jetë më pronë e shtetit shqiptar, por është e privatizuar “de jure”, që në çastin e derdhjes si kontribut në kapitalin e konçesionarit në të cilin administrimin e bën partneri privat, që zotëron 70% të aksioneve. Në rast konflikti potencial zgjidhja mund të kryhet vetëm në Gjykatat Ndërkombëtare.
Konfindustria kërkon të bëhet e njohur, se cilat do të jenë përfitimet e ekonomisë kombëtare në afatgjatë të shprehuara në vlera financiare nga një koncesion i tillë si dhe të dhënat ligjore, teknike, ekonomike, financiare, kohën e ndërtimit dhe subjektet, që do të kenë monopolin e shërbimeve portuale në portin e ri të Porto Romano.
Sa më poshtë, Porti i Durrësit në variantin 3D, pra si do të jetë pas rindërtimit, paraqitur pak kohë më parë nga kryeministri Rama.